آ
-
آموزش عالی
توسعه مهارتهای مورد نیاز دانشجویان مهندسی برای انطباق با تقاضاهای صنعت 4.0: رهنمودهایی برای طراحی و اجرای برنامههای درسی جدید دانشگاهی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 101-135]
-
آموزش فراگیر
ارزشیابی کیفیت عنصر فضا و خدمات آموزشی برنامه درسی فراگیر در آموزش و پرورش استثنایی کشور بر اساس استانداردهای مدرسه الگو [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 75-101]
-
آموزش مبتنی بر زمینه
طراحی مدل کاربرد آموزش مبتنی بر زمینه درس علوم تجربی دوره ابتدایی بر مبنای نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 230-261]
-
آموزشهای محیط زیستی
رویکردی پدیدارشناسانه به تجارب مدیران مدارس از توسعه مشارکت زیستمحیطی فراگیران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 206-229]
ا
-
ابتدایی
طراحی مدل کاربرد آموزش مبتنی بر زمینه درس علوم تجربی دوره ابتدایی بر مبنای نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 230-261]
-
استادان راهنما
واکاوی تجارب زیسته استادان دانشگاه فرهنگیان از کارورزی مجازی در دوران کرونا [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 60-29]
-
اقدامات محیط زیستی
رویکردی پدیدارشناسانه به تجارب مدیران مدارس از توسعه مشارکت زیستمحیطی فراگیران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 206-229]
-
الگوی اکر
واکاوی ویژگیهای الگوی برنامۀ درسی جهانی– محلّی مطالعات اجتماعی برپایۀگزارههای نظریّۀ رابرتسون (الگوی اکر) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 56-74]
-
الگوی سنتزپژوهی روبرتس
شناسایی مولفه های سواد رسانه ای برای دانشجو معلمان با استفاده از الگوی شش مرحله ای سنتزپژوهی روبرتس [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 262-299]
-
الگوی مطلوب سیاستگذاری
طراحی الگوی مطلوب سیاستگذاری برنامه ریزی درسی برای نظام آموزشوپرورش ایران (یک مطالعه کیفی) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 230-207]
-
ایدئولوژی
نسبت ایدئولوژی، تربیت و برنامه درسی: مناقشه یا مغالطه [دوره 13، شماره 2، 1402]
-
ایدئولوژی زدایی و ایدئولوژی گرایی
نسبت ایدئولوژی، تربیت و برنامه درسی: مناقشه یا مغالطه [دوره 13، شماره 2، 1402]
ب
-
برخط
ارزیابی تاثیر آموزش خودراهبری به شیوه بر خط بر بهبود عملکرد تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 302-283]
-
برنامهدرسی
طراحی الگوی مطلوب سیاستگذاری برنامه ریزی درسی برای نظام آموزشوپرورش ایران (یک مطالعه کیفی) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 230-207]
-
برنامه درسی
ارزشیابی کیفیت عنصر فضا و خدمات آموزشی برنامه درسی فراگیر در آموزش و پرورش استثنایی کشور بر اساس استانداردهای مدرسه الگو [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 75-101]
-
برنامه درسی
توسعه مهارتهای مورد نیاز دانشجویان مهندسی برای انطباق با تقاضاهای صنعت 4.0: رهنمودهایی برای طراحی و اجرای برنامههای درسی جدید دانشگاهی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 101-135]
-
برنامه درسی
ارائه الگوی جاری برنامه درسی با نشاط در دوره ابتدایی: رویکرد داده بنیاد [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 184-205]
-
برنامه درسی
نسبت ایدئولوژی، تربیت و برنامه درسی: مناقشه یا مغالطه [دوره 13، شماره 2، 1402]
-
برنامه درسی قصدشده
واکاوی گسست برنامهدرسی قصدشده دورهکارشناسیارشد رشته مدیریت آموزشی با توجه به چالشها و مشکلات مدیریتی مدارس در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 28-1]
-
برنامۀ درسی
واکاوی ویژگیهای الگوی برنامۀ درسی جهانی– محلّی مطالعات اجتماعی برپایۀگزارههای نظریّۀ رابرتسون (الگوی اکر) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 56-74]
-
بیماری کووید- 19
نیازسنجی روانی و آموزشی از والدین دانش آموزان کم توان ذهنی با توجه به دوران قرنطینه بیماری کووید-19 به منظور طراحی برنامه های آموزشی خانواده محور [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 282-261]
پ
-
پدیدارشناسی
رویکردی پدیدارشناسانه به تجارب مدیران مدارس از توسعه مشارکت زیستمحیطی فراگیران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 206-229]
ت
-
تجارب زیسته
واکاوی تجارب زیسته استادان دانشگاه فرهنگیان از کارورزی مجازی در دوران کرونا [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 60-29]
-
تجارب زیسته
فرایند فرهنگ پذیری نومعلمان دوره ابتدایی: پژوهشی خودمردم نگارانه [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 206-173]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتابهای درسی ریاضی دوره اول متوسطه ایران بر اساس تعابیر مختلف احتمال [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 31-55]
-
تحلیل محتوا
تبیین و تحلیل محتوای مولفه های سواد حقوقی در کتب دوره دوم متوسطه [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 86-61]
-
تعابیر کلاسیک
تحلیل محتوای کتابهای درسی ریاضی دوره اول متوسطه ایران بر اساس تعابیر مختلف احتمال [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 31-55]
-
تعلیم و تربیت
نسبت ایدئولوژی، تربیت و برنامه درسی: مناقشه یا مغالطه [دوره 13، شماره 2، 1402]
-
تفکر انتقادی
اثربخشی روش تدریس علوم تجربی دوره ابتدایی بر اساس رویکرد فولن بر تفکر انتقادی و خلاقیت دانشآموزان [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 168-183]
-
تفکر طراحی
تاثیر آموزش برنامهدرسی کار و فناوری مبتنی بر تفکر طراحی بر شایستگی هیجانی_ اجتماعی دانشآموزان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 172-145]
-
توسعه حرفهای
تدوین الگوی توسعهیحرفهای معلمان چندپایه مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 1-30]
ج
-
جاودانگی معلم
معلم زنده است زنده تر از پیش [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 300-322]
-
جهانی – محلّی
واکاوی ویژگیهای الگوی برنامۀ درسی جهانی– محلّی مطالعات اجتماعی برپایۀگزارههای نظریّۀ رابرتسون (الگوی اکر) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 56-74]
چ
-
چارچوب برنامه درسی
طراحی چارچوب برنامه درسی سواد مدنی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 136-167]
-
چالش های مدیریتی
واکاوی گسست برنامهدرسی قصدشده دورهکارشناسیارشد رشته مدیریت آموزشی با توجه به چالشها و مشکلات مدیریتی مدارس در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 28-1]
خ
-
خلاقیت
اثربخشی روش تدریس علوم تجربی دوره ابتدایی بر اساس رویکرد فولن بر تفکر انتقادی و خلاقیت دانشآموزان [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 168-183]
-
خودراهبری
ارزیابی تاثیر آموزش خودراهبری به شیوه بر خط بر بهبود عملکرد تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 302-283]
-
خودمردم نگاری
فرایند فرهنگ پذیری نومعلمان دوره ابتدایی: پژوهشی خودمردم نگارانه [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 206-173]
د
-
داده بنیاد
ارائه الگوی جاری برنامه درسی با نشاط در دوره ابتدایی: رویکرد داده بنیاد [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 184-205]
-
دانش آموزان
ارائه الگوی جاری برنامه درسی با نشاط در دوره ابتدایی: رویکرد داده بنیاد [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 184-205]
-
دانش آموزان
ارزیابی تاثیر آموزش خودراهبری به شیوه بر خط بر بهبود عملکرد تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 302-283]
-
دانشآموزان با نیازهای ویژه
ارزشیابی کیفیت عنصر فضا و خدمات آموزشی برنامه درسی فراگیر در آموزش و پرورش استثنایی کشور بر اساس استانداردهای مدرسه الگو [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 75-101]
-
دانشجو معلمان
شناسایی مولفه های سواد رسانه ای برای دانشجو معلمان با استفاده از الگوی شش مرحله ای سنتزپژوهی روبرتس [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 262-299]
-
دانشجویان مهندسی
توسعه مهارتهای مورد نیاز دانشجویان مهندسی برای انطباق با تقاضاهای صنعت 4.0: رهنمودهایی برای طراحی و اجرای برنامههای درسی جدید دانشگاهی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 101-135]
-
دانشگاه فرهنگیان
واکاوی تجارب زیسته استادان دانشگاه فرهنگیان از کارورزی مجازی در دوران کرونا [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 60-29]
-
دوران کرونا
واکاوی تجارب زیسته استادان دانشگاه فرهنگیان از کارورزی مجازی در دوران کرونا [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 60-29]
-
دوره ابتدایی
طراحی چارچوب برنامه درسی سواد مدنی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 136-167]
-
دوره ابتدایی
اثربخشی روش تدریس علوم تجربی دوره ابتدایی بر اساس رویکرد فولن بر تفکر انتقادی و خلاقیت دانشآموزان [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 168-183]
-
دوره اول متوسطه
تحلیل محتوای کتابهای درسی ریاضی دوره اول متوسطه ایران بر اساس تعابیر مختلف احتمال [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 31-55]
-
دیدگاه فولن
اثربخشی روش تدریس علوم تجربی دوره ابتدایی بر اساس رویکرد فولن بر تفکر انتقادی و خلاقیت دانشآموزان [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 168-183]
ر
-
رابرتسون
واکاوی ویژگیهای الگوی برنامۀ درسی جهانی– محلّی مطالعات اجتماعی برپایۀگزارههای نظریّۀ رابرتسون (الگوی اکر) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 56-74]
-
روش تدریس
اثربخشی روش تدریس علوم تجربی دوره ابتدایی بر اساس رویکرد فولن بر تفکر انتقادی و خلاقیت دانشآموزان [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 168-183]
س
-
سرزندگی تحصیلی
ارزیابی تاثیر آموزش خودراهبری به شیوه بر خط بر بهبود عملکرد تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 302-283]
-
سواد حقوقی
تبیین و تحلیل محتوای مولفه های سواد حقوقی در کتب دوره دوم متوسطه [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 86-61]
-
سواد رسانهای
شناسایی مولفه های سواد رسانه ای برای دانشجو معلمان با استفاده از الگوی شش مرحله ای سنتزپژوهی روبرتس [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 262-299]
-
سواد مدنی
طراحی چارچوب برنامه درسی سواد مدنی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 136-167]
ش
-
شایستگی هیجانی- اجتماعی
تاثیر آموزش برنامهدرسی کار و فناوری مبتنی بر تفکر طراحی بر شایستگی هیجانی_ اجتماعی دانشآموزان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 172-145]
-
شدن
معلم زنده است زنده تر از پیش [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 300-322]
ص
-
صنعت 4.0
توسعه مهارتهای مورد نیاز دانشجویان مهندسی برای انطباق با تقاضاهای صنعت 4.0: رهنمودهایی برای طراحی و اجرای برنامههای درسی جدید دانشگاهی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 101-135]
ع
-
علوم تجربی
اثربخشی روش تدریس علوم تجربی دوره ابتدایی بر اساس رویکرد فولن بر تفکر انتقادی و خلاقیت دانشآموزان [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 168-183]
-
علوم تجربی
طراحی مدل کاربرد آموزش مبتنی بر زمینه درس علوم تجربی دوره ابتدایی بر مبنای نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 230-261]
-
عملکرد تحصیلی
ارزیابی تاثیر آموزش خودراهبری به شیوه بر خط بر بهبود عملکرد تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 302-283]
-
عناصر برنامه درسی
طراحی چارچوب برنامه درسی سواد مدنی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 136-167]
ف
-
فراوانیگرا و ذهنی از احتمال
تحلیل محتوای کتابهای درسی ریاضی دوره اول متوسطه ایران بر اساس تعابیر مختلف احتمال [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 31-55]
-
فرهنگ پذیری
فرایند فرهنگ پذیری نومعلمان دوره ابتدایی: پژوهشی خودمردم نگارانه [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 206-173]
-
فضا و خدمات آموزشی
ارزشیابی کیفیت عنصر فضا و خدمات آموزشی برنامه درسی فراگیر در آموزش و پرورش استثنایی کشور بر اساس استانداردهای مدرسه الگو [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 75-101]
-
فناوریهای دیجیتال
توسعه مهارتهای مورد نیاز دانشجویان مهندسی برای انطباق با تقاضاهای صنعت 4.0: رهنمودهایی برای طراحی و اجرای برنامههای درسی جدید دانشگاهی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 101-135]
ک
-
کارورزی مجازی
واکاوی تجارب زیسته استادان دانشگاه فرهنگیان از کارورزی مجازی در دوران کرونا [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 60-29]
-
کار و فناوری
تاثیر آموزش برنامهدرسی کار و فناوری مبتنی بر تفکر طراحی بر شایستگی هیجانی_ اجتماعی دانشآموزان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 172-145]
-
کتابهای درسی ریاضی
تحلیل محتوای کتابهای درسی ریاضی دوره اول متوسطه ایران بر اساس تعابیر مختلف احتمال [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 31-55]
-
کتب درسی دوره دوم متوسطه
تبیین و تحلیل محتوای مولفه های سواد حقوقی در کتب دوره دوم متوسطه [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 86-61]
-
کم توانی ذهنی
نیازسنجی روانی و آموزشی از والدین دانش آموزان کم توان ذهنی با توجه به دوران قرنطینه بیماری کووید-19 به منظور طراحی برنامه های آموزشی خانواده محور [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 282-261]
م
-
محیطزیست
رویکردی پدیدارشناسانه به تجارب مدیران مدارس از توسعه مشارکت زیستمحیطی فراگیران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 206-229]
-
مدارس
واکاوی گسست برنامهدرسی قصدشده دورهکارشناسیارشد رشته مدیریت آموزشی با توجه به چالشها و مشکلات مدیریتی مدارس در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 28-1]
-
مدارس محیط زیستی
رویکردی پدیدارشناسانه به تجارب مدیران مدارس از توسعه مشارکت زیستمحیطی فراگیران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 206-229]
-
مدرسه الگو
ارزشیابی کیفیت عنصر فضا و خدمات آموزشی برنامه درسی فراگیر در آموزش و پرورش استثنایی کشور بر اساس استانداردهای مدرسه الگو [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 75-101]
-
مدیریت آموزشی
واکاوی گسست برنامهدرسی قصدشده دورهکارشناسیارشد رشته مدیریت آموزشی با توجه به چالشها و مشکلات مدیریتی مدارس در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 28-1]
-
مرگ مدرسه
معلم زنده است زنده تر از پیش [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 300-322]
-
مطالعات اجتماعی
واکاوی ویژگیهای الگوی برنامۀ درسی جهانی– محلّی مطالعات اجتماعی برپایۀگزارههای نظریّۀ رابرتسون (الگوی اکر) [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 56-74]
-
مطالعه کیفی
طراحی الگوی مطلوب سیاستگذاری برنامه ریزی درسی برای نظام آموزشوپرورش ایران (یک مطالعه کیفی) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 230-207]
-
معلم
معلم زنده است زنده تر از پیش [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 300-322]
-
معلمان چندپایه
تدوین الگوی توسعهیحرفهای معلمان چندپایه مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 1-30]
-
معلم ایرانی
معلم زنده است زنده تر از پیش [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 300-322]
-
مقطع ابتدایی
ارائه الگوی جاری برنامه درسی با نشاط در دوره ابتدایی: رویکرد داده بنیاد [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 184-205]
ن
-
نشاط
ارائه الگوی جاری برنامه درسی با نشاط در دوره ابتدایی: رویکرد داده بنیاد [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 184-205]
-
نظام آموزشوپرورش
طراحی الگوی مطلوب سیاستگذاری برنامه ریزی درسی برای نظام آموزشوپرورش ایران (یک مطالعه کیفی) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 230-207]
-
نظام آموزش و پرورش
طراحی چارچوب برنامه درسی سواد مدنی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 136-167]
-
نظریه داده بنیاد
تدوین الگوی توسعهیحرفهای معلمان چندپایه مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 1-30]
-
نظریهی داده بنیاد
طراحی مدل کاربرد آموزش مبتنی بر زمینه درس علوم تجربی دوره ابتدایی بر مبنای نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 230-261]
-
نومعلم
فرایند فرهنگ پذیری نومعلمان دوره ابتدایی: پژوهشی خودمردم نگارانه [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 206-173]
-
نیازسنجی
نیازسنجی روانی و آموزشی از والدین دانش آموزان کم توان ذهنی با توجه به دوران قرنطینه بیماری کووید-19 به منظور طراحی برنامه های آموزشی خانواده محور [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 282-261]
-
نیازهای آموزشی
نیازسنجی روانی و آموزشی از والدین دانش آموزان کم توان ذهنی با توجه به دوران قرنطینه بیماری کووید-19 به منظور طراحی برنامه های آموزشی خانواده محور [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 282-261]
-
نیازهای روانی
نیازسنجی روانی و آموزشی از والدین دانش آموزان کم توان ذهنی با توجه به دوران قرنطینه بیماری کووید-19 به منظور طراحی برنامه های آموزشی خانواده محور [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 282-261]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد